5 sept 2004

Lunes

Deia la Dolo Beltràn l'altre dia al Poble Espanyol de BCN que per què els dilluns han de ser uns dies aburrits, per què han de ser dies on tot es fa difícil, per què aquesta mania de maleir els dilluns. Que ells pensaven que el dilluns eren com qualsevol altre dia. Un dia perfecte per enamorar-se.

I mentre ella anava xerrant jo pensava en la cançó:

Si el amor se contara como se cuenta el tiempo
Si mis besos se sumaran a tus besos un momento
Si fuera posible eternizar tó lo que siento…

No habría ni un despertar con intriga en mi vía contigo
No habría esperanza de hacerlo más grande, estaría parao.
-y estas cosas no se pueden parar-
no habría dudas ni broncas, ni perdones romanticones
no habría eso que adoro, que es mi tesoro,
despertarme y encandilarme cada mañana de ti.

(Pastora -Lunes)

I a mi m'hagués agradat dir-li que estar enamorat (con qualsevol altre sentiment de felicitat) no te sentit sense el dubtes, sense el patiment i sense totes aquestes coses que no volem mai sentir. L'un no pot ésser sense l'altre. Perquè estar enamorat no es més que sentir que cada cop estimes més a una persona, es una pujada per l'escala dels sentiments. I de tant en tant necesites baixar de cop por poder seguir pujant. Per aixó aquestes pesigolles a l'estomac.

(Y a mi me hubiera gustado decirle que estar enamorado (como cualquier otro sentimiento de felicidad) no tiene sentido sin las dudas, sin el sufrimiento y sin todas esas cosas que nunca queremos sentir. Lo uno no puede ser sin lo otro. Porque estar enamorado no es más que sentir que cada vez quieres más a una persona, es una subida por la escalera de los sentimientos. Y de vez en cuando necesitas bajar de golpe para poder seguir subiendo. Por eso esas cosquillas en el estómago.)

No hay comentarios: